Podczas instalacji modemu oraz oprogramowania dla modemu ZTE MF 195 (wersja T-Mobile), otrzymywałem taki komunikat:
W systemie jest zainstalowany program Speedmanager plus/ByteMobile Client. Konieczne jest odinstalowanie tej wersji i zrestartowanie systemu
Mimo że programu już nie było w „Dodaj usuń programy” i wszystkie katalogi programu z dysku pousuwałem.
Buszując po necie natrafiłem na rozwiązanie opisane w bardzo szczegółowy sposób.
W skrócie rozwiązanie przedstawia się następująco:
- usunąć z rejestru: HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->Bytemobile. I restart maszyny. Jeżeli nie działa nadal to do punktu 2.
- (wersja skrócona, u mnie akurat wystarczyło usunięcie urządzenia z Menedżera Urządzeń). Otwieramy Menadżer Urządzeń klikamy menu widok i wybieramy „pokaż ukryte urządzenia” i usuwamy wszystkie z ZTE.
- tu opisane jest skasowanie pliku bmutil.dll (ja nie musiałem tego robić).
A pełna wersja artykułu dostępna jest pod tym linkiem:
http://www.roszczyk.com/strony/masz-problem-z-ponowna-instalacja-blueconnect